«Անվճար պանիրը» միայն թակարդում է լինում....
Համացանցում ձեզ հաճախ առաջարկում են անվճար փորձել ինչ-որ բան, սակայն խնդրում եմ մուտքագրել բանկային քարտի տվյալները: Այո, սա ինտերնետային խաբեություն է: Տեղեկատվական անվտանգության փորձագետները փաստում են՝ ամեն օր աշխարհում ինտերնետային առևտուր կատարողների 2%-ը դառնում է տարբեր տեսակի խարդախությունների զոհ։ Դրանց մասին, ինչպես նաև դրանցից պաշտպանվելու կանոնները նյութում:
ՖիշինգԻնտերնետով ֆինանսական խաբեության ամենատարածված միջոցներից է ֆիշինգնը, որի նպատակն է ձեռք բերել օգտատերերի գաղտնի տվյալները` լոգիններն ու գաղտնաբառերը։
Խարդախներն այս նպատակին հասնելու համար հայտնի ապրանքանիշերի անունից ուղարկում են մեծ թվով էլեկտրոնային նամակներ, ինչպես նաև անձնական հաղորդագրություններ, օրինակ, բանկերի Իրավաբանական անձ է, որը տրված լիցենզիայի հիման վրա ներգրավում է ավանդներ և իր անունից և ռիսկով տեղեբաշխում է դրանք վարկեր, ավանդներ, դեպոզիտներ: անունից կամ սոցիալական ցանցերի միջոցով։
Իմացեք Ֆինանսական խարդախությունների տեսակների մասին ավելին:
Նամակում հաճախ տեղադրված է ուղիղ հղում դեպքի մի կայք, որն առաջին հայացքից որևիցե կերպ չի տարբերվում իրականից, սակայն ուշադիր նայելով պարզ է դառնում, որ կայքի հասցեյում կա մեկ ավել տառ, օրինակ՝ Amazon.com-ի փոխարեն գրված է Amazօօn.com:
Երբ օգտատերը հայտնվում է այս կեղծ կայքում, խարդախները հոգեբանական տարբեր հնարքների միջոցով փորձում են համոզել նրան, որպեսզի նա մուտքագրի իր ծածկանունն ու գաղտնաբառը, ինչը հասանելի կդարձնի պոտենցիալ զոհի բանկային տվյալները։
Թանկարժեք ժամացույցներ առաջարկող ինտերնետ-խանութը առաջարկում է գնել թանկարժերք ժամացույց բավականին մատչելի գնով, գնումը կատարելու համար պոտենցիալ գնորդից պահանջվում է մուտքագրել քարտի տվյալները: Պատվիրված ժամացույցը, սակայն, այդպես էլ չի ստացվում, իսկ մուտքագրված տվյալները օգտագործվում են խարդախի կողմից քարտից գումար գողանալու նպատակով:
Վիրուսային ծրագրեր
Այս ծրագրերի նպատակն է գողանալ օգտատիրոջ բանկային քարտի վերաբերյալ տեղեկություն (համար, վաղեմության ժամկետ և այլն) նրա համակարգչից։
Օտար համակարգչով վճարում կատարելը
Ձեր գումարը կարող է հեշտությամբ հայտնվել խարդախների ձեռքում,
երբ դուք վճարում եք կատարում օտար համակարգչով հասարակական վայրերում, օրինակ, ինտերնետային սրճարաններում կամ խաղային ակումբներում, որտեղ հաճախ տեղադրված են տեսախցիկներ։ կոնտակտային ինֆորմացիայի «հափշտակում»
Խաբեության մեկ այլ տեսակի դեպքում գնումը գրանցելիս գնորդը թողնում է իր կոնտակտային ինֆորմացիան։ Այնուհետև խարդախները կապվում են գնորդի հետ և ներկայանալով բանկի կամ ցանցային օպերատորի աշխատակից` տարբեր պատրվակներով փորձում են ստանալ գաղտնի տեղեկատվություն, օրինակ՝բանկային քարտի ՊԻՆ կոդը Բանկի կողմից վճարային քարտի տրամադրման ժամանակ քարտատիրոջը տրամադրվող գաղտնի կոդ, որն անհրաժեշտ է մուտքագրել բանկոմատից կամ էլեկտրոնային տերմինալից գործառնություններ իրականացնելու ժամանակ: կամ CVV2/CVC2 կոդը։
Օգտագործելով ստացված տվյալները` խաբեբաներն արագորեն գումարը հանում են քարտից` վճարելով գնումների դիմաց կամ փոխանցելով միջոցներն այլ հաշվեհամարներին։
Անվտանգության 12 կանոններ
ՀՀ կենտրոնական բանկի ֆինանսական կրթման թիմը ողջունում է կրթական ծրագրերին աջակից դառնալու ձեր ցանկությունը: Մենք արժևորում ենք ձեր տաղանդն ու ժամանակը և ուրախ կլինենք տեսնել ձեզ մեր կամավորների շարքում։